A következő időpontról kérdezd az asszisztensemet!

Mik a kalapok és a szervezési tábla?

 

Mik a kalapok és a szervezési tábla?

Egy cég életében mindig jelentős problémát okoz, ha a cég nincs tudatosan megszervezve, a feladatok nincsenek pontosan leírva. Igaz, hogy működik az magától is és mindenki tudja a dolgát… de csak egy ideig!

Amint nagyobb mértékben szeretnél terjeszkedni vagy új munkatársra van szükség, hirtelen kapkodás veszi kezdetét, hogyan és ki adja át a feladatokat az új embernek. És itt jövök a képbe én.

Az első és legfontosabb dolog, hogy legyen egy jól átlátható, jól érthető és működő szervezési ábra, ami mutatja a cégben az összes posztot és azt a célt, amiért a munkát végzitek. Ez az alapja minden másnak.

Ezek után minden poszthoz meg kell csinálni a posztleírást, ami alapján bármikor, bármilyen új munkatárs el tudja látni a feladatát.

Itt szokott lenni egy félreértés: egy szervezetben nem 4-5 munkakör van! Azért, mert átlagban 4-5 ember csinál mindent, ez nem egyenlő azzal, hogy ennyi munkakör van. Az átlagos posztok száma egy szervezetben 60-70, mérettől függően! Igen, ennyi különböző feladatot láttok el Ti is, még akkor is, ha ennek nem vagytok mindig tudatában és pontosan ennyi munkaköri leírással is kell rendelkezni egy cégben. Ezzel lehet biztosítani, hogy bármelyik posztot azonnal át lehessen adni egy új munkatársnak.

Van egy jó hírem! Ezt a feladatot nem egyedül kell megcsinálnod!

Választhatod azt is, hogy én megcsináljam helyetted.

Ennek a díja 2.500.000 Ft + ÁFA.

Természetesen az elején szükség van egy kis konzultációra, hiszen a Te cégedet Nálad jobban senki nem ismeri. Gyorsan begyűjtöm a szükséges adatokat és nekiállok a munkának. Amit a munkám végén a kezedbe kapsz:

  • Egy működő szervezési táblát
  • Minden posztra munkaköri leírást, amely tartalmazza a pontos feladatokat lépésről-lépésre és a hozzá kapcsolódó statisztikákat

De van egy olcsóbb megoldásom is!

 

Mik a kalapok és a szervezési tábla?

Szervezési tábla és kalapok workshop
400.000 Ft + ÁFA

Egyedül nem tudok olyan sok ügyfelet kiszolgálni ebben a formában, ahogyan szeretném, ezért szükség volt arra, hogy a meglévő mellé egy új szolgáltatást találjak ki. Így jött létre a Szervezési tábla és kalapok workshop.

A workshopon egyszerre több emberrel is tudok foglalkozni, így ugyanannyi idő alatt akár 8-10 cégnek is tudok segíteni.

A workshopon együtt dolgozunk, együtt gondolkodunk, így cégvezetőként Neked is nagyobb megértésed lesz arról, mit is csinálok pontosan és ez hogyan segíti a céged növekedését.

A workshop 4 napból áll:

  1. nap: a szervezési tábla ismertetése, a sajátod összeállítása

  2. nap: a kalapok felépítésének ismertetése

  3. nap: párban dolgozva megcsináltok egy-egy kalapot egymásnak

  4. nap: néhány általános kalap összeírása

  Jelentkezés a workshopra
Egyik résztvevőm ezt írta a workshopról:

„Szerettem volna találni egy olyan céges szervezési megoldást, ami lényegesen könnyíti a feladataimat. A neten található anyagok és tanfolyamok között nem tudtam kiválasztani a megfelelőt és féltem, hogy nem biztos, hogy a legjobb megoldást fogom kiválasztani. Szerencsére voltam Kasza Tamás VIP képzésén és részleteket kaptam a Hubbard féle szervezeti tábláról. Ildikóval közösen kidolgoztak részünkre egy 4 teljes napos képzési folyamatot. Megtanultuk a szervezeti tábla felépítésén kívül az adott munkakörök, posztok sorrendben történő felépítését és leírását. Megértettük, hogy egy cégvezető látja át legjobban saját vállalkozását és az Ő feladata, hogy kidolgozza munkatársaival közösen saját szervezési tábláját.

Mit kaptam a tréningtől?

100%-ban biztos vagyok abban, mint cégvezető, hogy a teljes szervezési tábla kidolgozása által jelentős feladatokat tudok átcsoportosítani kollégáim részére. Nem beszélve arról a tudásról, amit Ildikó segítségével kaptunk. Megismertem a saját cégem felépítését jelenlegi és jövőbeli helyzetében. Nekem ez a tréning megmutatta, hogy a szervezési tábla szerint kell egy jól működő céget működtetni.

Köszönöm szépen
Üdvözlettel,
Tóth Lajos
Rönk és raklapelem feldolgozógép specialista
Ügyvezető”

Miért gyere el?

Tudom, hogy cégvezetőként eddig is jól irányítottad a csapatodat, hiszen ha nem lennél jó, akkor már nem lenne céged. A szervezés abban segít, hogy az ösztöneid helyett a stabil tudásod vezessen, és ne csak Te legyél jó, hanem minden munkatársad. Sokat segít a terjeszkedésedben, ha az egész csapatod ugyanúgy gondolkodik, ahogy Te.

A munkánk eredménye:

Egy jól megszervezett cég aktív, termelékeny munkatársakkal, ahol mindenki pontosan tudja, mi a feladata és mit vársz el tőlük. Remélem, hamarosan Téged is Ügyfeleink között üdvözölhetünk!