Szeretnéd, ha az eladási beszélgetéseid sikeressége akár 80%-os lenne?
Szeretnéd, ha a tárgyalásnál a vevőd ellenállhatatlan kényszert érezne, hogy megvegye azt, amit ajánlasz neki?
Szeretnéd elkerülni azokat a helyzeteket, amik megkeserítik egy értékesítő napjait?
Ha igen, olvass tovább figyelmesen!
Ez a díjtalan nap azért van, hogy Te könnyen és okosan elkerüld ezeket a bevételölő problémákat, amikkel partnereim megkeresnek minket:
Rengeteg időt fordítunk a vevőre, aki megköszöni, és továbbáll. Érdeklődik-elmegy.
Máshol veszi meg.
Új ügyfeleket kell találnom.
Hogyan vegyem rá a vevőt a vásárlásra már az első ajánlatadás-tárgyalás alatt?
Sok a vadász, de kevés a fóka.
Eladni még eladunk, de ÁRRÉSÜNK az alig van.
Hogyan találjak elég sok jó ügyfelet?
Hogyan akadályozzam meg, hogy a vevő kihasználja a szakmai tudásomat, és ne másnál rendelje meg a konkurens terméket?
Hogyan érjem el a megfelelő forgalmat annak ellenére, hogy "sok a vadász - kevés a fóka."?
Hogyan vegyem rá a vevőt a vásárlásra már az első tárgyalás alatt?
Hogyan kössek GYORSAN üzletet, avagy hogyan spóroljak időt?
Hogyan tanuljak meg behatolni a különböző vevőtípusok személyes szférájába?
Hogyan kezeli a kifogásokat egy vérbeli lezárási specialista?
Hogyan tegyünk fel halálbiztos lezárási kérdéseket?
Hogyan kerüljük el azt, hogy a vevő a végén azt mondja: "Még meggondolom"?
Hogyan bírjam rá az embereket a végső döntésre?
Kedves Látogató!
Miért nincs akkora eredmény, mint ami elvárható lenne?
Az eladásnak 2004-ben VÉGE lett. Már nem működik, úgy mint régen.
Van egy része az értékesítésnek, amiről még nem beszéltek Neked!
Egy csomó marketing és értékesítési szemináriumon volt, AMIK JÓK VOLTAK, de valahogy nem tudja kihozni belőlük a MAXIMUMOT?
Miért nincs akkora eredmény, mint ami elvárható lenne?
Ha még mindig az ELADÁS kőkorszaki módszerét alkalmazod, és arra vársz, hogy a betévedőknek eladj, akkor rengeteget dolgozol, és az értékesítés költséget teremt, nem BEVÉTELT!
Ha azt hiszed, a vevők tudatosan felkeresnek, és VESZNEK, akkor a piaci potenciálodhoz képest csak 1 a 10-ből ADSZ EL! Sajnos ebből már nem lehet megélni!
A mi kérdésünk az, hogy KINÉL VÁSÁROL az ügyfél!
Ha TE profi IGÉNYfelkeltő vagy, és 10-ből 8-szor ez sikerül, de utána mégis csak 10-ből maximum 3-an VESZNEK! Akkor itt az ideje, hogy változtass! Van egy része az eladásnak, amiről még nem beszéltek NEKED.
Csak az érem egyik oldalát ismered!
Volt úgy, hogy adtál egy árajánlatot, de máshol vették meg?
Volt úgy, hogy 2-3 órán keresztül segítettél, BEVETETTÉL MINDEN TANULT TECHNIKÁT, de máshol vették meg? Azt a folyamatot, ahogy eléred, hogy Nálad költsék el a pénzüket LEZÁRÁS-nak hívjuk.
Megváltoztak a vásárlói szokások.
Manapság a vásárlók idegesek, sietnek, bizalmatlanok. Visszatartják, hogy igazából mit szeretnének venni, elutasítóak, kötözködnek. Az eladás lényegi eleme a LEZÁRÁS!
Gyere, és tanuld meg. Díjtalan bemutató nap!
Díjmentes lezárási képzés
8× 10:00-12:00 és 18:00-20:00
Plusz 4 db Kasza nap:
4 × 5000 Ft - 10:00-18:00
Évente nyolc alkalom, majdnem minden hónap első szerdáján
ONLINE
Reggel 2 óra (10:00 - 12:00) és este 2 óra (18:00-20:00) - ismétlése a reggeli programnak. Válaszd azt az időpontot, ami jobban passzol az időbeosztásodhoz.
Előadó: Kasza Tamás és Takács Dániel lezárás specialisták
és ügyfeleik.
Plusz négy Kasza nap személyes, helyszíni részvétellel 5.000 Ft-ért:
Lurdy-ház konferencia központ
Cím: 1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 12-14.
Alul a jelentkezési lapon:
Megrendelem a munkatársaimnak!
Hovány Márton, tulajdonos, Hovány Cégcsoport
Azt kaptam, amit vártam. Igazi, jól használható megoldásokat, azt, amire leginkább szüksége van egy értékesítőnek. Külön kiemelném, hogy nagyon hasznos volt, hogy kizárólag a lezárást és annak technikáit emelted ki! Ajánlom az ügyfeleimnek mindenképpen!
Oláh Sándor, ügyvezető igazgató, 0-8.biz
Rendszerezett, lényegre törő, ötletadó.
Matók Zoltán, tulajdonos, OT 3000 Kft.
A vételi ellenállást eddig nem tudtam kezelni. Voltam 8 éve egy szemináriumon, ami használhatatlan dolgokat adott. Ezért azt nem használtam. Így vagy vett az ügyfél, vagy nem, de nem éreztem, hogy 100%-osan uralom az eladást.
Nagy Gábor, ügyvezető igazgató, Brilliance Kft.
Helyszín: ONLINE reggeli előadás: 10:00-12:00
Helyszín: ONLINE esti előadás: 18:00-20:00
28 éve kezdtem el kutatni, hogyan lehet lezárni egy tárgyalást, amikor az akkori tréningek közül egy sem segített igazán!
Huszonnyolc évnyi tapasztalatomat belesűrítettem a Sikeres értékesítő című bestsellerbe, amit az e-mail címedért cserébe megvehetsz!
Ide sorolok minden cégvezetőt [ügyvezetőt, felsővezetőt, cégtulajdonost], aki (személyesen is) elad.
Ingyenesen letölthető kézikönyv cégvezetőknek, akik értékesítenek is. A legfontosabb tulajdonsága az értékesítőnek: a hozzáadott érték! Az ügyfelek ezért fizetnek. Ezért attól az értékesítőtől vásárolnak, aki meg tudja a vevőnek mutatni, hogy mit tesz pluszban a cége az ügyfélért, aki képes láthatóvá tenni a hozzáadott értéket.
Ide sorolok minden értékesítőt [hagyományos, hálózatos, online, stb. értékesítőt], aki többet akar keresni.
Két korábbi hidegháborús ellenség, békében és egyetértésben összefog, hogy egy másfajta hidegháborút oldjon meg: a hidegháborút az ügyfelek és az értékesítők között. Könyvük ötvenöt egyszerű és könnyen érthető tanácsot ad közre, hogy bárki, boldogabb, egészségesebb és gazdagabb értékesítővé váljon.
Ide sorolok minden magánszemélyt [beosztott, alkalmazott, családtag, nyugdíjas, stb.], aki ki akar állni magáért, legyen az bármilyen élethelyzet is.
2017-ben már megjósoltam, ma már mindenki látja: Ha nem vagy online, vagy most nem mész online-ra, akkor problémáid lesznek!
Az ingyenesen letölthető Digitális Nindzsa, vállalkozás határok nélkül című könyvemben ehhez nyújtok segítséget, és arról írok, hogyan tudod elérni a szabadságot, és hogyan élj szabadon.
2008-ban Kasza Tamás, Lezárási Specialista elindította Magyarország legnagyobb értékesítési mozgalmát: A Kasza Napokat! Az eredeti elképzelés az volt, hogy háromhavonta rendezzen egy olyan konferenciát a szakmabelieknek, ami felfrissülést is nyújt és lehetővé teszi az értékes információk cseréjét. Mára már több, mint tizenegyezer embert vett részt ezen, és többségük állítja, hogy most értette meg az értékesítés lényegét: a LEZÁRÁST! 2004 óta vége az értékesítésnek, csak a lezárás működik! Ha nem veszed át az új módszereket, akkor lemaradsz. A következő Kasza Napon, mindig a legégetőbb témáról beszélünk. Értsd meg, használd és csináld jól! Évente négy Kasza Nap van, minden negyedév utolsó hónapjának első szerdáján.