Marketing és Értékesítés

Kasza Tamás vagyok, több mint 160 számítástechnikai eszközöket, biztonság-technikai berendezéseket, és irodai felszereléseket árusító cégnek és munkatársaiknak, viszonteladónak tartottam értékesítési szemináriumot 2004-ben, 2005-ben és 2006-ban, az AlphaSonic Kft. megbízásából, hogy képesek legyetek megállni a sarat a jelen piaci körülmények között, akár a multinacionális diszkont áruházakkal szemben.

Senkit nem szeretnék megbántani a tegeződő hangnemmel, de úgy tapasztaltam, hogy segít a lényegre koncentrálni. És egyébként az Alphasonic Kft.-nél ez a szokás.

Beszéljünk először az értékesítésről. Általában ez nagy probléma.

Megjegyzem, hogy ezt a cikket még 2006-ban írtam, de olyan alapvető alapokat tartalmaz ez az írás, hogy érvényes volt a magyar piacra 2006-ban, végig érvényes volt a 2008-ban kezdődött válság alatt, érvényes volt a válság után, érvényes volt a 2014 - 2019 közötti felfutó időszakban, és 2020 - 2021 körülményei között még jobban érvényes, mint korábban bármikor.

Továbbolvasom...