Weboldal sikertitkok

Interjú Temesvári Richárddal – Web-sikertitkok

Temesvári Richárd – a Websiker Mentor program vezetője:

  • 21 éve foglalkozik weboldalakkal és online marketinggel
  • több ezer vállalkozót, értékesítőt képezett élő rendezvényeken 10-től az 1100 fős konferenciáig
  • visszatérő meghívott előadója például az ELTE – létesítmény üzemeltetői karának; Kasza Tamás – lezárási specialistának; a Vitaking szakmai napoknak; Könyv Konferenciának; Tóth Mihálynak az Online Marketing Summiton; Shoprenter;
  • írt 3 sikerkönyvet a témában és társszerzője több sikeres online marketing és értékesítés témájú könyvnek
  • sikerkönyvei 3000+ példányban találtak gazdára 2016 óta
  • több mint 3500 weboldal elkészülésében / felújításában segített már
  • ügyfelei bevételei átlépték már bőven az 1 milliárd forintot internetes megjelenéseik révén
  • a Websiker Ügynökség alapító tulajdonosa és a Mentor program megálmodója
  • a Websiker Start Weboldal Csomag vezető fejlesztője és ötletgazdája,
  • a 3+1 alapvető sikerelemmel dolgozó rendszer felfedezője.

Interjú Temesvári Richárddal – Web-sikertitkok

Kasza Tamás

Itt van velem Temesvári Richárd a Websiker mentorprogram vezetője, aki 21 éve foglalkozik weboldalakkal és online marketinggel. Több ezer vállalkozót, értékesítőt képzett élő rendezvényeken 10-től 1100 fős konferenciáig. Írt három sikerkönyvet a témában és társszerzője több értékesítési és marketing témájú könyvnek. Több, mint 3500 weboldal elkészülésében, felújításában segített már. Ami miatt most tartjuk ezt az interjút Ricsivel, hogy gyakorlatilag te vagy az egyetlen olyan webes, aki megértetted a Kasza Tamás lezárási struktúráját. Elmondhatunk egy olyan dolgot a weboldalakról, hogy akinek nem volt egy erős webes jelenléte a különleges helyzet előtt, az tavaly kapálózott. Ezzel egyetértesz?

Temesvári Richárd képe

Temesvári Richárd

Abszolút, igen, szia Tamás, sziasztok. Ebben egyetértünk, tanulmányok is egyértelműen bizonyítják, hogy aki jól tolta az online marketinget sokkal jobban életben maradt ebben az időszakban.

Kasza Tamás

Miért van az, hogy az online marketingesek közül kevesen vannak, akik eladásközpontúak?

Temesvári Richárd

Ez egy nagyon jó kérdés. A Profitáló weboldal könyvemben már próbáltam erre választ találni és ami a legkönnyebben megfogható számomra az az, hogy még mindig összemosódik a weboldal készítő és az online marketinges. Mi történik, ha valaki szeretne egy weboldalt? Weboldal készítőt keres. Akik téged megkerestek, valószínűleg ők is weboldal készítők voltak, akik el akarnak végezni egy bizonyos munkát, megkapni érte a pénzt, kalkulálni azzal, hogy egy hónapban hány ilyet tudnak megcsinálni és nekik egyszerűen ennyi elegendő. Nekik nem fontos, hogy a weboldal elkészülése után mi történik az ügyféllel. Olyat csinálnak, amilyet az ügyfél kér vagy amilyet általában szoktak, nem céljuk az, hogy ezzel borzasztó nagy eredményeket érjenek el. Inkább rámennek a szépségre vagy a statisztikailag megfoghatatlan dolgokra pl. hogy épül a márkád. Aki online marketinges ő foglalkozik ezekkel a dolgokkal.

Azt szoktam javasolni, hogy először egy online marketingessel érdemes tárgyalni, utána a weboldal készítő megcsinálja azt, amit a tulajdonos és a marketinges megterveznek, majd ők ketten folytatják a munkát pl. optimalizálják a weboldalt. Amikor megkerestelek, akkor mint online marketinges kerestelek meg és nem egy weboldalt akartam neked eladni, hanem tényleg érdekelt az, hogy az akkori weboldaladdal hogyan lettél ennyire sikeres. Ránézésre soha nem bántok egy weboldalt, hogy tetszik vagy nem tetszik, hanem azt nézem meg, hogy milyen eredmény van mögötte. Az akkori weboldaladat sok webes lehúzta volna, valószínűleg ezért írtak neked sokan. Az történt, hogy vágytam azokra az eredményekre, amit te képviselsz és azt mondtam, hogy nézzük meg, mit csinál ez az ember és hogyan tudnék én is részt venni ebben.

Kasza Tamás

Szerintem ezt nagyon jól lekonkretizáltuk az elején. Megrendelőként az első hiba, amit valaki elkövethet, hogy azt hiszi, hogy a weboldal készítő online marketinges. A következőt kértem tőled, hogy kicsit készülj fel a tavalyi évből, hogy kinek ment jól, kiknek nem ment jól, milyen tanulságaid vannak a tavalyi évből?

Temesvári Richárd

Igen, össze is szedtem jó pár dolgot, mert nagyon érdekes tapasztalatok voltak.

Az első, hogy azoknak, akiknek már eleve volt egy online marketing tevékenysége, ők életképesebbek voltak. Voltak, akik gyorsan megrettentek és lehúzták a rolót, de fölfedeztem egyfajta szabályrendszert. Többféle céggel megnéztem, van itt olyan, aki táplálkozási tanácsokat ad, van, aki napelem-telepítéssel foglalkozik, van, aki személyi edző, van, akinek étterme van. Vannak olyanok is, akik abban a pillanatban találták ki, hogy vállalkozók lesznek, amikor jöttek a lezárások.

A második pont, hogy annak ellenére, hogy egy válságos időszak következett be, több embert értek el. Nem húzták be a féket, hogy úristen nem lesz pénz, vissza kell venni a hirdetéseket. Volt, aki többet kezdett kommunikálni, volt, aki hírlevelezett, volt, aki elkezdett élő adásokat csinálni. Mindegy, hogy milyen kiáramlásról beszélünk, megnövelték és nem visszafogták.

A harmadik közös pont, hogy értékesítési tölcsért építettek maguknak és csináltak egy “csali terméket”, amivel be tudtak hozni komoly érdeklődőket. Olyan értékes anyagot pl. videót, PDF-et, hírlevél sorozatot adtak oda a látogatóiknak, amire nagyon sokan feliratkoztak. Így hozzájutottak az e-mail-címükhöz és tudtak feléjük kommunikálni.

A negyedik pont, hogy koncepciót kellett váltani jó néhány vállalkozásnak. Meg kellett nézni újra, hogy mi kívánatos ebben az időszakban? Mit csináljunk? Mivel foglalkozzunk?

Amit még hozzátennék ötödik pontként, hogy az ajánlói, partnerkapcsolatok nagyon erősek lettek. Ez arról szól, hogy megnézik kivel nem konkurálnak, de ugyanaz a célcsoportjuk és kitalálják, hogyan lehet úgy közösen együtt dolgozni, hogy egymást erősítik. Végül, de nem utolsó sorban mindegyik ügyfelemre igaz, akik ebben az időszakban sikeresek tudtak maradni, hogy lemondtak arról, hogy a weboldal készítő megold mindent.

Kasza Tamás

Nagyon köszönöm ezt a beszámolódat, ez egy nagyon komoly elemzése a piacnak. Ami mindig felmerül, hogy a szövegírás mindig egy elég komoly történet. Te mit látsz, a szövegírással másoknak miért van problémája?

Temesvári Richárd

Ugyanaz szerintem, mint az értékesítésben. Ahogy elkezdenek írni, azonnal szeretnének eladni és átugorják azokat a részeket, amik igazán fontosak lennének. Nem adnak elég teret annak, hogy PR-t építsenek, hogy megismerjék őket, hogy jó hírt terjesszenek magukról. Úgy gondolkodnak, hogy a terméket tegyék kosárba és vigyék, de nem tudják megmagyarázni, hogy miért éppen tőlük. Én végig jártam nálad mindent, a VIP extrát kétszer is elvégeztem és nálad értettem meg azt, hogy a lezárást írásban is lehet alkalmazni. Aki nem alkalmazza, annál csak egyirányú kommunikáció van, csak tolják a tartalmat, az olvasók meg 4 másodperc múlva bezárják az oldalt, mert nem kíváncsiak rá.

Kasza Tamás

A marketing a kommunikációról szól és nagyon sok ember nem hajlandó kommunikálni, minden nap egy posztot írni, heti rendszerességgel videót felrakni. Az a baj, hogy a kommunikáció alapjaival sincsenek tisztában. Te még önkéntesként is eljöttél felügyelni. Miért csinálja ezt egy üzletember?

Temesvári Richárd

Amikor megcsináltam a vezetői kommunikációs tréninget, akkor rájöttem, hogy hihetetlen, hogy felnőtt embereknek ezt tanítani kell. Nem azért, mert én profin tudtam, hanem mert én is ráébredtem, hogy nagyon egyszerű dolgokkal nem vagyunk tisztában és bizony ezzel foglalkozni kell. Amikor mentem segíteni, akkor is egy fél spirálfüzetet teleírtam és újra ugyanazokat írtam le, hogy teljesen megragadjon a dolog. Azt mondtam, hogy ez óriási segítség és hatalmas előny olyanokkal együtt dolgozni, akik ezt tudják, akik ezt elvégezték.

Kasza Tamás

A poszton belül van két link. Az egyik egy bemutató, a másik pedig egy ajánlat. Erről mondj kérlek pár szót még.

Temesvári Richárd

Az elsővel javaslom kezdeni, hoztam nektek egy mini tréninget. Akinek van már weboldala nekik is érdemes végig menni rajta, hogy mi az a 13 fogaskerék, ami kell ahhoz, hogy egy online gépezet működjön. A regisztrációt követően díjmentesen elárulom azt, hogy mire kell figyelni, hogy egy weboldal működőképes legyen. Ha pedig egy eszközre is szükség lesz a megvalósításhoz, akkor az a második linkben lesz. Ott van az az ajánlat, amivel lehetőséget adunk arra, hogy pici összegért, akár havi szinten el tudják kezdeni az internetes weboldal elkészítését vagy elkészíttetését. Ami a cél volt, hogy ne kelljen az ügyfeleknek több százezret kifizetni.

Weboldal készítés előtt állsz?

Bérelj gondozásmentes Websiker Weboldal Csomagot

Temesvári Richárd képe


Vezetői kommunikációs képzés

2021. július 2-3-4. és július 23-24-25-én megtartjuk, tehát mindkét alkalommal a Vezetői kommunikációs képzést.

Erre a képzésre, ha akarsz jönni, akkor előre be kell jelentkezni. Ismétlőket is lehet tudunk fogadni, de csak annak függvényében, mennyi új fér be.

DE: fontos tudunk, hogy mikor akarsz jönni! Ezért mihamarabb vedd fel a kapcsolatot Danival, vagy Sushival, és jegyezd be magad előre, hogy akarsz jönni!

Vezetői kommunikációs tréning

Üdvözlettel/Best Regards,
Kasza Tamás

Lezárási Specialista, Best Seller Író, Nemzetközi Tréner
Sales Closing Specialist, Best Seller Writer, International Trainer

Töltsd le a Kaszatamas.hu alkalmazást iPhone-ra és Androidra:

Kaszatamas.hu alkalmazás

https://szuper.app/kaszatamas/

Következő bejegyzés Előző bejegyzés

Kapcsolódó bejegyzések: