Hozzáállás - Kulcs a sikerhez

Engedd meg, hogy egy verssel köszöntsek BOLDOG ÚJ ÉVET NEKED!

HOZZÁÁLLÁS (Ismeretlen Szerző)

Ha azt tartod, hogy elveszett vagy, akkor el is vesztél. Ha azt hiszed, hogy nem mered megtenni, akkor nem is mered majd megtenni.

Ha nyerni szeretnél, de úgy véled, nem tudsz nyerni, majdnem lehetetlen, hogy sikerüljön.

Ha azt tartod, hogy veszíteni fogsz, veszítettél. Mert odakint a világban látni fogod, hogy a siker az ember akaratával kezdődik.

Minden Rajtad áll.

Nem egy futamot veszítenek el igen gyakran, még mielőtt csupán egy lépést is megtettek volna, és jó pár gyáva vallott már kudarcot, még mielőtt belekezdett volna művébe.

Nagy dolgokban gondolkodj, és tetteid nőni fognak.

Gondolkodj csak kis dolgokban, le fogsz maradni.

Higgy abban, hogy tudsz, és tudni fogsz.

Minden Rajtad áll.

Ha azt tartod, hogy kitagadtak, akkor kitagadott vagy.

Nagyban kell gondolkodnod, hogy felemelkedj.

Önmagadban kell biztosnak lenned ahhoz, hogy valamit is elérj.

Az élet viadalait nem mindig az erősebbek és gyorsabbak vívják.

Ám előbb-utóbb az lesz a győztes, aki hisz abban, hogy tud.

Miről szól a "Feladatok elvégeztetése" tréning?

Az ügyfeleim egy egész különleges nevet adtak ennek a képzésnek, mert annyira tetszik nekik. A program sorrendben végigveszi az utasítások kiadásának, és elvégeztetésének legfontosabb szabályait, okait és fontosságát. A tanfolyam célja a munkatársak határozottságának, célok megvalósítása érdekében mutatott állhatatosságának növelése.

1. pont: Miért van szükség utasításokra.

Az utasítás nem csak üres beszéd, hanem a munkahelyi célok előmozdításának legfontosabb eleme. A céges irányelveken alapuló utasításokat minden esetben végre kell hajtani, és ezen utasítások végrehajtása közös érdek.

Ennek a résznek a célja, hogy a munkatárs megfelelő nézőpontot vegyen fel az utasítások használatával: adásával, kapásával kapcsolatban, hogy ne érezze magát rosszul, ha ad vagy kap utasítást.

2. pont: Az utasítások útjában álló tényezők

A cég állapotát az utasítások elvégzése, és elvégeztetése határozza meg. Számtalan tényező lehet, amely az utasítások végrehajtását megnehezíti. Ezek röviden: az alsóbb szinteken nincsenek utasítások, nincsenek leírva az utasítások, keresztutasítások, illegális utasítások vannak jelen. A fogadó egyén számára nem reálisak az utasítások, tehát nincsen semmi köze a valós helyzethez, nem reális célkitűzések, nem az irányelvekhez igazodó utasítást kap, vagy az utasítás kiadója mellőzi a helyi szokásokat.

Ennek a résznek az a célja, hogy a munkatárs ne csak elszenvedője legyen egy munkanapnak, hanem értse meg saját részét az egészben, és hatékonyan befolyásolja a munkamenetet, és az utasítások végrehajtását.

3. pont: Szándék és kitartás

A szándék tisztázása: Valamire irányuló impulzus. A szándék az, amit el szeretnénk érni. Lehet egy cél, egy kitűzött forgalom kvóta vagy egy állapot, ami kívánatos. A szavakba foglalás nem egyenlő a szándékkal. A szándék a non-verbális kommunikáció legfőbb eleme. Ha valamit szándékozunk, akkor az megtörténik, ha valóban szándékoztuk azt.

Ennek a résznek az a célja, hogy a munkatársak világosan lássák, hogy a rajtuk kívülálló erők hatalma relatíve lényegtelen egy utasítás elvégzése vagy elvégeztetése során. Rajtuk múlik a dolog.

4. pont: Gyakorlatok

A gyakorlatok itt három, négy, öt fővel működnek, hogy szimuláljunk egy utasítási láncot. Hangsúly van azon, hogy a részvevők mindegyike eljátssza a „nagyfőnököt”, hogy jobban át tudják érezni egy vezető helyzetét, így csökkentve a munkahelyi vezetői rétegek közötti különbségeket.

Ennek a résznek a végén a munkatársak megemelkedett képességet kell, hogy tapasztaljanak az utasítás kiadásával, és végrehajtatásával kapcsolatban.

5. pont: Értékes végtermékek létrehozása

Ez a rész két dolgot tanít meg:
AKCIÓCIKLUS: Az akcióciklus egy olyan tevékenység, amit elkezdenek, folytatnak, amíg szükséges, határidőre és a kívánt módon fejeznek be.
ÉRTÉKES VÉGTERMÉK: Egy befejezett jó minőségű szolgáltatás vagy árucikk, a vevő kezében, csereként valami ellenértékért. Minden cselekvésnek, munkának, utasításnak e két definíciót kell követnie.

Ennek a résznek a célja, hogy a munkatárs világosan lássa, hogy nem idejét vagy munkáját adja a cégnek, hanem a lezárt akcióciklusok által létrehozott végtermékeit.

6. pont: Álcázott lyuk

Az egyetlen dolog, amitől óvakodni kell.
ÁLCÁZOTT LYUK tisztázása: Olyan lyuk a szervezet felállásában, amely posztnak tűnik ugyan, mégsem betöltött poszt, ugyanis a feladatait nem végezték el. Ezért ez egy olyan lyuk, amelybe emberek és akciók, anélkül hullanak bele, hogy tudnák, hogy az ott van. Az álcázott azt jelenti, hogy „palástolt”, vagy olyanná tett, hogy másvalaminek tűnik, mint ami valójában. Ebben az esetben, a lyuk azért álcázott, mert látszólag valaki betölti, aki valójában nem végzi a poszt kötelességeit.

Ennek a résznek a végén a munkatárs világosan kell, hogy lássa mi lehet a munkahelyi kudarc egyetlen oka: ha nem végzi el a kötelességeit. Ezért Vezetői szándék a neve a programnak, mert az értékesítők, cégvezetők rájöttek arra, hogy ezután simán elvégeztették a feladatokat ügyfeleikkel, és munkatársaikkal.

7. pont: A munkahelyi légkör

CSAPATSZELLEM = MORÁL. Közhangulat, légkör: Közös céltudat, vagy egy közös feladat iránti elkötelezettség foka, amely egy bizonyos csoportban vagy szervezetben jellemző vagy uralkodó. A csapatszellemet rendíthetetlen szándék és kölcsönös bizalom alkotja. A következőkben megnyilvánuló erkölcsi vagy mentális állapot: bátorság, fegyelem, bizalom, lelkesedés, s hajlandónak lenni kiállni a megpróbáltatásokat.

Ennek a résznek a végén a munkatárs megértéssel fog rendelkezni a közös, pozitív, előrevivő munkahelyi légkör megteremtésével kapcsolatban.

8. pont: Az utasítás végrehajtatásának lépései

Az utasításokat először mindig magunkban tisztázzuk, átgondoljuk, majd írásos formában rögzítjük, hozzárendelünk egy határidőt. Kigondoljuk, hogy miért fontos az utasítást végrehajtani, hogy annak szükségességét át tudjuk adni, és azzal motiválni a többieket. Az utasítás közlésekor világosan fogalmazunk, és visszakérdezzük, hogyan fogja megvalósítani. Amennyiben elégedettek vagyunk a válasszal, akkor megkérjük, hogy kezdjen el dolgozni rajta. Két óránként visszaigazolást kérünk egy rövid határidejű utasításnál, egy hosszabb távúnál, napi vagy heti jelentést kérünk a helyzet alakulásáról. A kész utasításokat vagy részutasításokat, mindig személyesen ellenőrizzük, és korrigáljuk. A fő szempont a munkatársak megértése, és hozzájárulása.

A rész végére a munkatársak világosan látni fogják az utasítások kiadásának, és elvégeztetésének sorrendjét, és a munkahelyi folyamatokba való beleilleszkedését.

9. pont: Gyakorlatok és kérdés és felelet rész

Ez a rész a cégből vett valós példákat vizsgálja. A munkatársak egytől eddig mondanak példákat a munkahelyi környezetből, és részletesen átbeszéljük ezeket, hogy csoportegyetértést érjünk el a mostanában leginkább aktuális céges helyzetek megoldási stratégiájának HOGYAN-ját illetően.

A rész végére a munkatársak egyetértése meg kell, hogy növekedjen a munkahelyi problémák kezelésének HOGYAN-jait illetően, hogy az utasítások könnyebben keresztül menjenek egy cégben, és ezáltal hatékonyabb munkahelyi termelést érjünk el.

A Vezetői Szándék Kommunikációs tréning végeredménye

A tanfolyamnak a várható eredménye, hogy a munkatársak az utasításokat eszköznek, és ne holmi kellemetlen szükséges rossznak tekintsék. Megértés a helyzetkezelések alapjairól. Felszabadultabb munkahelyi légkör. A kollégák képesek összekovácsoltabb csapatként fellépni egymás, az ügyfelek, és a piac kezelése szempontjából.

TE TEREMTSD MEG A KÖRÜLMÉNYEIDET!

Ne a körülmények téged!

Az életben elért eredményeid a kommunikációs képességedtől függnek! Attól, hogy stabilan meg tudd tartani minden körülmények között a derűdet. Ehhez 100%-ban a jelenben kell lenned, hogy észrevedd, hogyan reagál a másik személy, hogy tudd kezelni, de ne engedd meg, hogy a leértékelései hassanak rád.

Az üzleti életben akkor lehetsz sikeres, ha minden körülmények között stabil maradsz. Nem ingathat meg még egy elnyomó személy sem. Tudnod kell mit akarsz, mik a céljaid, és kitartóan nap, mint nap kommunikálnod kell ezt az embereknek. Aztán neked kell meghallgatnod őket, és kezelni a felmerülő ellenkezéseiket. Azok az emberek, akik nem tudnak 100%-osan okozóak lenni feladják. De ha feladod, akkor nem lesz időd semmire, és nem leszel elég sikeres és eredményes, hogy rendelkezésére álljon a megfelelő anyagi háttér a céljaid elérésére.

A Vezetői Kommunikációs program, nem csak vezetőknek való. Mindenkinek, aki az életben, főleg az üzleti életben sikeres akar lenni.

Tematika:

90% gyakorlat. 10% elmélet. A tréning 3 videofilmből, és 38 db kommunikációs gyakorlatból áll, amiket párban kell végezni első két nap. Harmadik nap pedig 3-4-5 fős csoportokban is gyakorlunk. Feldolgozott tudásanyag:

  • A kommunikáció részei
  • Megértés elérése kommunikációval
  • Kétirányú kommunikáció
  • A visszacsatolások fontossága
  • A kommunikáció, mint eszköz saját erőnk regenerálása érdekében
  • Hogyan juttatunk át egy kommunikációt
  • Nyugtázások
  • Időmegtakarítás kifogás, és mellébeszélés kezeléssel
  • Problémakezelések
  • Csoport irányítása és vezetése.

További részleteket, videókat itt ezen az oldalon tudsz megnézni: www.nemszamit.hu

Ha kedvezmény, vagy ösztöndíj érdekelne, akkor hívd az asszisztensemet!

  1. december 31.

Üdvözlettel/Best Regards,
Kasza Tamás

Lezárási Specialista, Best Seller Író, Nemzetközi Tréner
Sales Closing Specialist, Best Seller Writer, International Trainer

Következő bejegyzés Előző bejegyzés

Kapcsolódó bejegyzések: