Hogyan használd a TikTokot márkaépítésre?

Lázár CSaba, Márkaépítési speciálistával beszélgetek arról, hogyan Hogyan használd a TikTokot márkaépítésre.

CSaba egy alig 3 hónapos TikTok fiókkal már közelít a 2,5 milliós bevételhez, így a tapasztalatai sokat segíthetnek neked is.

Kérdés: Mi ez a TikTok? Hogyan lehet használni?

Nagyon sok szeretettel köszöntök mindenkit, sziasztok. A TikTok-ot először a gyerekek kezdték el használni, különböző híres dalokra tátikáztak, aztán a szülők is elkezdtek bohóckodni rajta. Valakinek biztos eszébe jutott, hogy ez jó arra is, hogy elmondja mit dolgozik. Jelen pillanatban ott tartunk, hogy kb. 60%-ban felnőtt emberek használják. 2,5 hónapos a TikTok fiókom, tegnap léptem át a 10.000-es követést, 2,5 milliós nézettségen vannak túl a videóim. Most közelítek a 2,5 milliós bevételhez, amit a TikTok-on kerestem.

Mielőtt belemegyünk a témába nagyon fontos, hogy ne másolj le senkit! A probléma mindig ott kezdődik, hogy mindenkinek van egy karaktere, amitől hiteles. Amikor valaki megnéz valaki mást és elkezd olyat csinálni, mint az a valaki más, akkor ott nagyon nagy galibák tudnak lenni. Ami miatt a Műhelyt összeraktam, hogy elkezdtem megtanítani az embereket arra, hogy a saját karakterükre hogyan tudunk kialakítani egy olyan kommunikációt, ami hiteles lesz, őszinte lesz, és nem rombolja le vele azt, amit előtte már felépített.

Kérdés: A másik, amiről beszélni akartam veled, hogy a Facebook-nak a vége felé vagyunk. Ezt te is tapasztalod?

Azt tudni kell, hogy minden platformnak van egy hosszútávú terve, hogy hogyan fog működni a jövőben. A Facebook elindult úgy, hogy emberek beszélgetnek emberekkel. Aztán persze az üzletember, és kitalálja hogyan lehet ezt üzletre használni. A Coca Cola beregisztrál mondjuk és elkezd feltenni különböző kommunikációkat, aminek az lesz az eredménye, hogy az emberek elmennek onnan. A Facebook egy idő után szétfűrészelte az oldalt, azt mondta, hogy lesznek a pages oldalak és a magánprofilok. Ez odáig ment, hogy az oldalakat nem mutatja meg azoknak, akik nem lájkolták be. Akik meg lájkolták, közülük az 1% látja. Ha azt akarod, hogy többen lássák, akkor ki kell fizetned a megfelelő mennyiségű pénzt. Ez egy üzleti működés. Én nem mondanám, hogy leromlott, egyszerűen csak üzletileg így működik a dolog.

Ha valaki TikTok-on elkezdi csinálni, amit egy cég szokott csinálni reklámként annak kb. 0 megtekintése lesz. Az algoritmus nagyon egyszerűen működik. Megmutatja 4-5 embernek, ahogy ők reagálnak, annak megfelelően fogja megmutatni többeknek. Ha ez a 4-5 ember úgy dönt, hogy ők nem kíváncsiak rá, márpedig egy reklámra nem szoktak azok lenni, akkor senki nem fogja látni onnantól kezdve. Ott egy annyira profi tartalomgyártást kell csinálni, hogy az nem várható el egy embertől, hogy magától tudja csinálni. Ezért raktam össze a Műhelyt, mert hiába mondom valakinek, hogy menj és csináld a TikTok-ot, nem fogja tudni mit csináljon. Ha pedig hülyeséget csinál rajta, akkor az nem fog jól kijönni.

Kérdés:

Nagyon fontos dolgot mondtál az elején. Azt hiszi mindenki, hogy valaki mássá kell válnia ahhoz, hogy a videója működjön, pedig pont akkor nem fog működni, ha megjátssza magát.

Mit tudsz mondani azoknak, akik még nem mernek videózni?

A Műhelynek azért is az lett a neve, hogy a Nagy TikTok és videó műhely, mert alapvetően tartalmazza ennek a kezelését. Nálam is azok az ügyfelek, akik eddig nem mertek videózni Youtube-on, Facebook-on, ők most elkezdtek videót csinálni TikTok-ra. Ha valaki ismeri a receptet, akkor ott elég egy 5 másodperces videót csinálni. Fél perces vagy 1 perces videókat annak érdemes csinálni, aki már profi. Két ágazat van. Az egyik, amikor én látszom, annak van két ága, hogy beszélek vagy nem beszélek és van olyan is, hogy egyszerűen nem is látszom. Rengeteg olyan nagyon sikeres fiók van, ahol nem beszélnek csak mutogatnak. Meg tudjuk találni minden egyes embernél azt a szintet, amiben kényelmesen érzi magát. Ha valaki elkezd úgy tartalmat gyártani, hogy nem érzi benne jól magát, az nagyon le fog jönni a videóban. Ha van egy cég, ő is el tud menni egy olyan irányba, ami építi a brandjét. Ha valaki márkát akar építeni és bevételt akar belőle, ahhoz nem elég az, hogy sokan nézik a videót.

Ha valaki ügyes és tud szórakoztató tartalmat gyártani úgy, hogy közben pénzt is keres és márkát is épít vele, az egy olyan mutatvány, amihez képest a kínai tányérpörgető kutya füle. Nem egy túl bonyolult dolog, el kell indulni az alapoktól, egyre profibbá lehet benne válni, de ez nem úgy megy, hogy az elefánt bemegy a porcelánboltba. Ez nagyon finom és őszinte felület, nagyon őszinte és érdeklődő közönséggel, de ezek idegen emberek a 8 évestől a 70 évesig. Ezen a felületen nagyon profin lehet működni, de megvannak a saját játékszabályai és az a helyzet, hogy az a közönség, ami ott van, ők ki vannak abból képezve, hogy mi az, amit nekik kapniuk kell a pénzükért, a figyelmükért, az érdeklődésükért, az idejükért. Nem lehet ugyanazokat a dolgokat csinálni, mint Youtube-on vagy Facebook-on. A különböző felületeken különböző emberek vannak. A TikTok nagyon pörgős, intenzív felület és ott az emberek hozzá vannak szokva egy bizonyos kommunikációhoz, amit meg kell tanulni csinálni. Azok, akik ott vannak általában nincsenek más felületeken, tehát nem nagyon átjárható.

Tudnod kell, hogy mit akarsz a márkáddal és mit akarsz elérni a különböző felületeken. Jelenleg az történik, hogy az emberek átszoknak az online felületekre. A Facebook és az Instagram egy olyan helyzetre épült, amikor az emberek még nagyon sokat találkoztak egymással. A TikTok most nagyon erősödik. Már naponta csinálok élőt, csak beszélgetek emberekkel. Kiszámoltam, hogy 10-30.000 ft között keresek naponta. Annyi új könyvrendelés jön, annyi új ügyfél jön. Ezt nem lehet megcsinálni Facebook-on. Egyszerűen nincs lehetőséged arra, hogy annyi emberrel ismerkedj meg, mint ott. Ha össze akarnám foglalni a nagyon nagy vonzerejét, értékét, akkor azt mondanám, hogy hihetetlen mennyiségű emberekhez tudod eljuttatni a kommunikációdat. Ha van kérdésetek, akkor nagyon szívesen válaszolok rá.

Kérdés: Mennyibe kerül a Műhely? Hol lehet infót kapni róla?

29.000 forintba kerül. Úgy működik, hogy a CSaba feleségénél lehet jelentkezni. Van egy tájékoztató videó róla.

Kérdés: A TikTok Műhelyen mi történik?

Ez van a videóban.

Kérdés: Hogy lehet kapcsolatba lépni azokkal az emberekkel, akik lájkolják a videókat?

Ez már a Műhelynek a része. Akik ott vannak, azokkal személyes kapcsolatba lehet lépni, de ennek van egy speciális módja. Nem lehet spamelni. Az a titka, hogy annyira pro vagy, hogy elkezdenek érdeklődni irántad.

Kérdés: Mikor lesz a Műhely?

Április 27-én kedden lesz.

Kérdés: Hol lehet kapni a könyvedet?

A www.lazarcsaba.hu oldalon.


Köszönöm Lázár CSabának ezeket az információkat!


Mi a következő lépésed?

1. Tanuld meg a lezárás módszerét

Kattints a képre:

A Lezárás 55 Törvénye

Elérhető számodra A Lezárás 55 Törvénye könyv és online tanfolyam is a könyvvel kapcsolatban.

A Lezárás 55 Törvénye

2. Gyere a következő Kasza napra

Kattints a képre:

52. Kasza nap

Foglald le a helyed most a következő Kasza napra:

Következő Kasza nap

Ha több jegyet is akarsz rendelni, akkor kattints ide:

www.negyevszaktrening.hu

Üdvözlettel/Best Regards,
Kasza Tamás

Lezárási Specialista, Best Seller Író, Nemzetközi Tréner
Sales Closing Specialist, Best Seller Writer, International Trainer

Töltsd le a Kaszatamas.hu alkalmazást iPhone-ra és Androidra:

Kaszatamas.hu alkalmazás

https://szuper.app/kaszatamas/

Következő bejegyzés Előző bejegyzés

Kapcsolódó bejegyzések: