Kinek a bölcsességében bízhatok meg?

Az ügyfeleim nagyon szeretik ezt az idézetet tőlem:

„Nem magadtól vagy hülye, valaki segített!”

(Még néhány, hasonlóan ütős idézetem elolvasható itt ebben a cikkben: https://kaszatamas.hu/blog/kasza-tamas-idezetek )

Miért is?

Azért mert az Emberek alapból az optimális túlélésre törekszenek, és ha bajba kerülnek, akkor mások életbölcsességei juttatták őket oda ahova kerültek.

Nagyon sok mindent lehet olvasni az interneten. A napi bölcsességek, a híres emberek idézetei a legkeresettebb területek között vannak. Ezt az infót könnyedén ellenőrizheted a Google keresési adatbázisában.

„Mielőtt átveszed a tanácsokat, fontold meg mennyire sikeres az, aki mondja azon a területen, amiről mondja.”

Különben lehet, hogy téged is oda juttat, ahol ő van. És lehet, hogy ez később nem fog tetszeni!

Tőlünk egy kicsit északra, egy másik országban, még pár éve dolgozott egy "híres", házassági tanácsadó pszichológus. Állítólag ő volt a házassági tanácsadók csúcsa ebben az országban. Aztán ha egy kicsit jobban megnézted az életrajzát, akkor észrevehetted, hogy akkor már négy házasságon volt túl, viharos válással, és pár nélkül élt. Ez a személy valójában ahhoz adhatott szakértői tanácsokat, hogy hogyan robbantsd szét a párkapcsolatod. Ehhez kétség nem fért, a statisztikák alapján tökéletesen értett.

Ha jobban megvizsgálod, akkor észreveheted, hogy elég sok helyről érnek minket olyan adatok, amelyek aztán hamisnak, tévesnek bizonyulnak.

A legfontosabb hamis adat forrás, bármennyire is hihetetlen ez, az ártatlannak tűnő iskolai tankönyvek. A közgazdasági, a pénzről, a vállalkozásokról és a művészetről szóló tankönyvek például hemzsegnek a hamis adatoktól. Többek között ezért van nekünk munkánk.

A kereskedelmi reklámok ugyancsak nyomják a sületlenséget, és a harmadik legfontosabb hamis adat forrás a pletyka, a népi bölcsesség, és az internetes népművészet.

Fő szabály lehet, hogy „ne higgy el semmit. Még nekem sem.”

Mit tehetsz ez esetben?

Marad az, hogy az információt ki kell értékelni a céljaid és a túlélésed nézőpontjából, és kiértékelés nélkül semmit nem szabad elfogadni. A Statisztikai menedzsment tréningen átadjuk az alapjait annak, hogyan kell az információt kiértékelni. Ha ez a tudás hiányzik nálad, akkor sem a sikerek okát, sem pedig a kudarcok okát nem fogod tudni belőni, és valójában vakrepülést végzel. Aztán ne csodálkozz, ha falnak repülsz. Szóltam előre.

Az információk elemzését tanító trénigen van egy olyan gyakorlat is, hogy egy ártatlan folyóirat (pl. Nők lapja, Kiskegyed, stb.) cikket, vagy egy internetes portál írását kell megvizsgálni, és meg kell keresni a cikkben a logikátlanságokat, észszerűtlenségeket.

A logikátlanságnak 15 típusa van mindössze, és jól felismerhetők, ha tudod mi ez a 15 fajta. Amikor pár éve az egyik kollégám csinálta ezt a tréninget, akkor egy Nők lapja cikket elemzett, amiben 44 db logikátlanságot talált. Ez egy kb. másfél oldalas cikk volt, lehetett benne vagy 700 szó. Gyakorlatilag minden 3., 4. mondat tartalmazott egy logikátlanságot. Ez a 44 adat, mit a kollégám megtalált ebben a cikkben, mindegyik olyan volt, hogy kisebb vagy nagyobb mértékben az olvasót beküldte a málnásba.

Így vélhetően egyetérthetünk abban, hogy például egy női magazin, vagy egy internetes portál nem biztos, hogy stabil információ forrás lehet egy értékesítőnek, aki többet akar keresni, vagy egy cégvezetőnek, aki saját maga is értékesít még.

De honnan szerezzek működő, a gyakorlatban bevált ötleteket?

Ez a kérdés nem csak benned merült fel, és pontosan ezért fog a 45. Kasza nap könyve 45 × 3 = 135 olyan működő, a gyakorlatban tesztelt (Ön)marketingtippet tartalmazni, amivel az ügyfeleim már milliókat keresetek, és most megosztják veled is.

Csak jelentkezned kell a 45. Kasza napra, még most, amíg 700 hely el nem fogy, és a belépőjeggyel együtt Te is megkapod könyvbe rendezve ezt a 135 működő marketingtippet.

A Kasza nap alapjegye 5.000 Ft szeptember 3-ig, és ebben benne a van "A Marketing mestere" könyv is. A könyv összesen 1000 példányban lesz kinyomtatva, szeptember 4-tól pedig 10.000 Ft lesz az ára, amíg az 1000 példány el nem fogy.

Tehát ne habozz, a könyv a belépőjeggyel kb. 20 gombóc fagyi ára egy olcsóbb cukrászdában, amit egy négytagú család kevesebb, mint 30 perc alatt elnyal. Mindössze ennyit kockáztatsz.

Gyere a Kasza napra!

www.kaszanap.hu

Ha benne akarsz lenni a 45. Kasza napi könyvben, "A Marketing mesterei"-ben:

Ezen a linken tudod jelezni, ha te egyike vagy azoknak embernek, aki írni akar a 45. Kasza nap könyvébe:

Írni akarok a könyvbe

  1. június 26.

Üdvözlettel/Best Regards,
Kasza Tamás

Lezárási Specialista, Best Seller Író, Nemzetközi Tréner
Sales Closing Specialist, Best Seller Writer, International Trainer

Következő bejegyzés Előző bejegyzés

Kapcsolódó bejegyzések: